środa, 7 stycznia 2015

25.

Pierwszy dzień w szkole. Wytrzymałam, ale chce już wolne. Już zapomniałam co to jest nauka, i ciężko mi to idzie. W życiu tak nie nawidziłam szkoły i nauki. Na szczęście za trzy tygodnie ferie i znowu laba. Dam rade, a przynajmniej sie postaram.

 *Łódź

SKY IS THE LIMIT



Co się dzisiaj działo z niebem to miazga *.*
widzieć na własne oczy tak żarówiaste niebo to mega uczucie, mogło by tak być częściej!

 *kolejne, małe marzenia się spełniają, mam :)
 *kocham mój nowy płaszczyk <3
*szkolne

[dzisiaj trochę moich zdjęć, mojego życia, z jednej strony mogłabym dodawać tu zdjęcia mnie, siebie ale nie chce też z tego robić jakiejś strony z moimi selfie czy coś, ma to być blog z moimi zdjęciami jakie robie, a nie jakieś małe gówienka :D czekam aż będę miała dobra okazje do robienia jakiś zdjęć ]

wytrwania w szkole!
WRONKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz