poniedziałek, 15 czerwca 2015

50.

Cyk!Cyk!
Wybił okrągły 50 wpis!
A tak się złożyło, że akurat planowałam pozbierać i wstawić jedne z lepszych zdjęć z mojego bloga. Nie są mistrzostwem, nie są też jakieś najgorsze. Rozwijam się cały czas, co chwila poznaje coś nowego w fotografii. Przeglądając wszystkie zdjęcia jakie już zgromadziłam od końca lutego, czyli od zakupu lustrzanki, zauważyłam że są one coraz lepsze. Jeśli chodzi o moje zdanie, nie ma porównania, tym bardziej ze zdjęciami które kiedyś robiłam telefonem.
Chcę i planuję rozwijać się w tym dalej, bawić się w to dalej i uczyć się cały czas. Często przeglądam zdjęcia innych fotografów, znanych czy nie znanych. Wszędzie szukam inspiracji i czerpię pomysły na nowe zdjęcia. Nie pracuje jeszcze jak nawet średnio zaawansowany 'pstrykacz' bo myślę, że jestem jeszcze za młoda, ale coś już tam umiem. Nawet nie określam się mianem jakiegokolwiek fotografa, ale znam swoją wartość i wiem co umiem, i coś w tym temacie wiem. Więc nikt mi nie wmówi, że jestem beznadziejna i robię straszne zdjęcia. Jeśli masz inne zdanie, albo chcesz napisać mi miłe słowo zapraszam TUTAJ, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.
Tym czasem zapraszam do oglądania.


























Niektórych zdjęć mogliście tutaj nie widzieć, ale mimo wszystko chciałam je tutaj pokazać ponieważ uznałam że warto je w końcu wstawić. Mam nadzieję że chociaż większość się podobała, zapraszam do komentowania, z chęcią poznam wasze zdanie. 
WRONKA

1 komentarz:

  1. Ty naprawdę posiadasz dobre umiejętności ;) Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podobało, dlatego, że uwielbiam zdjęcia lasów i drzew. Moim zdaniem powinnaś zostać zwierzęcym fotografem...
    Pozdrowienia z południa Polski
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń