sobota, 22 marca 2014

6.

No hej.
Dzisiejsza sesja z Kamilą udana. Mamy około 140 zdjęć. Efekty pracy na prawdę duże, jest co oglądać. Są fotki ładne, ale są też jakieś brzydkie, nieudane i takie z backstage'u. Teraz własnie przesyłam zdjęcia z telefonu na komputer. Wstawię tutaj tylko kilka choć jest ich na prawdę dużo. To była taka moja pierwsza sesja. W towarzystwie Kamili nie bałam/wstydziłam się pozować. Był to zupełny spontan. Coś co nam się przyda a jednocześnie zabawa. Spędziłyśmy razem trochę czasu. Pogadałyśmy, pośmiałyśmy się, pozwierzałyśmy. A ja z tego wszystkiego nie mam już miejsca ani w pamięci telefonu ani na karcie pamięci. Ale zaraz coś się wykombinuje, bo ja bez możliwości robienia zdjęć nie wyżyje. 

No to trochę zdjęć ;)
te czarno białe to z backstage'u :D )

















to jeszcze nie wszystkie ponieważ nie wszystkie znajdują się u mnie na telefonie, bo w pewnym momencie zabrakło mi pamięci więc reszta jest u Kamili

może potem jeszcze coś dodam ; )

"Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas
Ty jesteś początkiem do każdego celu
[...]
Działać bez działania
żyć bez przymuszania
dawać, otrzymywać, nie wyrywać chwilom"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz