środa, 21 maja 2014

13.

Ostatnio nic nie dodaje. Wiem. Ale jakoś nie mam ochoty i straciłam już tą chęć prowadzenia bloga. Może niedługo mi to wróci. Tymczasem raz na jakiś czas coś wrzucę żeby nie było tutaj pusto.
Dzisiaj zajęłam się przerzucaniem zdjęć z telefonu na pendrive'a i znalazłam kilka 'perełek' xd
Oczywiście są to moje 'selfie' bo jak by inaczej ; )
Ale nie tylko selfie dobrze mi wychodzą ; ) Bo w minioną niedziele byłam na komunii i robiłam zdjęcia, tata mnie pochwalił i powiedział że zrobiłam na prawdę dooobre zdjęcia ;) Cieszę się bardzo, a starałam się równie bardzo ; )
Tak więc teraz trochę zdjęć ; )






 To powyżej zrobione przez moją mamę ; )



z tatą *-*
spódniczka uszyta przez moją mamę, nigdzie takiej pięknej nie dostaniecie ; )
 a te z wczoraj. taki trip w ciepły, słoneczny dzień z przyjaciółką ; )

 jedyne zdjęcie na którym podoba mi się mój kolor oczu ; )



 wiem że pięknie xd


 czemu Natalka patrzy się gdzieś nie wiadomo gdzie? bo nie widzi ;_;
 taką mam opaskę ;) #przytul_mnie #milka
słitka z drzewem ; )

trochę tego jest
ostatnie nie ze względu na piękność tylko po prostu z wczoraj ; )
SIE MA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz