poniedziałek, 16 marca 2015

37.

Lubisz przyrodę? Lubisz świeże powietrze? Lubisz lasy i długie spacery?
Kto by nie lubił.
Jeśli lubisz to w najbliższym wolnym czasie, ale takim najbliższym najbliższym, bez odkładania niczego na potem, wybierz się na spacer. Gdziekolwiek, na miasto, po okolicy, do lasu czy nawet po polach/łąkach.

Ja lubię, bardzo lubię. Na spacery nie chodzę często, ale jak mam okazję to z chęcią.
Lubię spacerować po lesie, przyglądać się drzewom, zwierzętom, nasłuchiwać ptaków i strzyku drzew kołyszących się od wiatru. Szumu strumienia i odgłosu łamanych pod stopami gałęzi. Nie ma to jak natura i prawdziwe piękno.

Ale oprócz spacerów po lesie lubię też robić zdjęcia i dlaczego by tego nie połączyć.
Dzisiaj postanowiłam to zrobić.
Zamiast po szkole usiąść przed telewizorem i tracić czas poszłam na spacer do lasu, wzięłam aparat i zrobiłam kilka zdjęć. Pierwszy raz byłam w tym miejscu, mimo że od urodzenia tutaj mieszkam. Kiedyś musi być ten pierwszy raz.
Poszłam sama, bez przyjaciółki czy mamy. I nie straciłam. Miałam czas i spokój na trochę przemyśleń, pobycia sama ze sobą i odprężenia się w trochę innym miejscu niż w swoim pokoju. Ładna pogoda tylko mi pomogła. Tak że dzisiejszy dzień zaliczam do udanych!

A ty lubisz chodzić na spacery? Do lasu?









WRONKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz