środa, 18 marca 2015

38.

Wydział biologii...
Anatomia człowieka, narządy, organy
Bajka!
Ale w przyszłości nie chciałabym być lekarzem, no chyba że patolog to dla was też lekarz. Noo a jak już patolog to kryminalistyka.
A kryminalistyka to już inna bajka.
Zabójstwa, dochodzenia, zabezpieczanie śladów noo marzenie.
Mój wymarzony zawód to właśnie patolog, no...zaraz po fotografie.

Dzisiaj mogłam przybliżyć sobie trochę oba tematy - biologia i kryminalistyka. Razem z klasą byliśmy na wycieczce w Łodzi. Pojechaliśmy na wydział biologii i na wydział kryminologi. Dowiedziałam się trochę więcej i trochę lepiej poznałam temat.
Na biologii

  • jak rozpoznać ile lat miał zmarły
  • jak rozpoznać czy szczątki są męskie czy damskie
  • która kość jest która


Na kryminologii

  • jak działają przestępcy
  • jak zabezpieczyć ślady 
  • jak prawidłowo prowadzić dochodzenie
Zajęcia na biologii nie zachęciły mnie bardziej do ewentualnego studiowania tam, ale kryminologia jak najbardziej. Nawet przyszło mi na myśl, że zastąpię to studiowaniem na ASP...ale nie wiem, nie wiem. Na razie mogę tylko pomarzyć i pomyśleć, jeszcze trochę lat do mojego studiowania, więc pewnie jeszcze nie raz zmienię zdanie.

A Ty jakie masz plany na przyszłość?

 *prawdziwe czaszki (i nie tylko czaszki) mogłam zobaczyć, dotykać, oglądać na wydziale biologi*
 *tutaj czaszka damska*






Na dzisiaj to wszystko, choć to tylko mała cząstka zdjęć z dzisiaj.
Dzięki za zaglądanie ;)

WRONKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz