czwartek, 3 marca 2016

73.

WE ARE YOUNG ale przemijamy
(słowa które napisałam pare lat temu)

Czasami przychodzi taki czas, gdzie potrzebujesz trochę powspominać.
Czasami przychodzi to samo z siebie, czasami coś cię do tego skusi, czasami po prostu trzeba.
Jak ważne są wspomnienia?
Tak ważne jak to że żyjemy.
To co mamy zapisane w głowie, na kartce, w komputerze, na zdjęciu to przecież kawałek naszego życia.
A wszystko to co w życiu, jest cenne.
Warto pamiętać o życiu.

moje wspomnienia zaowocowały w wygrzebanie starych tekstów...bardzo starych.
***
Nie mam zamiaru patrzeć ci w oczy. Straciłam już tyle mówiąc: jesteś uroczy. Naiwna i głupia. Następna z kolekcji? Mam to napisane na piersi? Następna historia o nieszczęśliwej miłości. Nie jedyna tutaj, nie ostatnia w przyszłości.
***
Nie warto się przyzwyczajać. Nie warto czegoś oswajać.
Nie licz na zwrotny pakunek. Wszystko ma swój kierunek.
Masz cel. Nie łap się drugiej osoby.
Są także inne sposoby.
Trzymaj się swojej drogi.
Masz w ręku mapę.
Uważaj na przestrogi.
***
Już nie wiem co myślisz i co czujesz.Już nie wiem czy mnie pamiętasz i czy szanujesz.
***
Dla mnie,
jego dotyk ma być narkotykiem, jego osoba moim życiem.
Szanować musi mnie w każdym momencie, swój uśmiech mi dawać codziennie w prezencie.
***
Poeta ze mnie nie będzie, ale to jest kawałek mojego życia. Dla mnie to nie są tylko puste słowa.

WRONKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz