piątek, 6 maja 2016

74.

Jak dużo czasu potrzeba aby wrócić do pasji fotografii? Tak długo aż przejdzie mocno średnia pogoda za oknem.
Przeglądając folder z nowymi zdjęciami, nie znalazłam nic co nadawałoby się do opublikowania.
Na koncie mam tylko fotorelacje z drzwi otwartych w szkole, spotkania autorskiego i nic po za tym.
Mam mnóstwo chęci na zdjęcia. Ale nie mam nikogo, kto mógł by stanąć po drugiej stronie obiektywu. Po za tym, spójrzmy jeszcze na czas, którego też jest niewiele... Gdyby tak pomiędzy niedzielą a poniedziałkiem, był jeszcze jeden dzień tygodnia :/

A tak po za tym, podczas mojej nieobecności tutaj, to zdążyłam wygrać jeden konkurs fotograficzny i zdobyć jedno wyróżnienie :) Teraz czekam na jeszcze jeden werdykt...kto wie jak wyjdzie :)

Teraz postaram się jakoś na bieżąco uzupełniać stronę ;)
W końcu to kawałek mnie :P


*ostatnio ulubione zajęcie, przesiadywanie na dachu*

A żeby przypomnieć jak wyglądam...







0
5
.

0
5

















2
0
1
6













Na koniec, życzę sobie powodzenia. Aby zdjęcia był częściej i wychodziły coraz lepsze.
Trzymajcie kciuki ;)

WRONKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz