czwartek, 5 lutego 2015

29.

Mamy 5 luty 2015 rok, moje imieniny były wczoraj dzisiaj obchodzi je moja mama. Wszystkiego dobrego! ;) Siedzę od rana z laptopem na kolanach. Plan był taki, że miałam grać, ale wszystko się rypło jak okazało się że nie mam ze sobą płyty, tyle przegrać. Na szczęście znalazłam sobie inne zajęcie. Usuwanie zbędnych plików. Uzbierało się ich ponad 350, a ile jeszcze gdzieś mam pochowanych. Oczywiście wszystko to były zdjęcia. Przeglądam wszystkie moje rzeczy na laptopie raz na jakiś czas bo nie chce go tak zaśmiecić jak mojego starszego komputera. Tam było dosłownie wszystko, nie chce powtórki z rozrywki.
A jak się przegląda tak te wszystkie rzeczy to czasami i jakieś perełki się znajdzie. Ja znalazłam moje stare zdjęcia. Miałam wtedy zupełnie inna fryzurę niż teraz. Od jakiegoś czasu ciągnie mnie żeby znowu się obciąć, ale trochę szkoda mi moich już długich włosów. Może niedługo się odważę.

 *taką fryzurkę miałam prawie rok temu, 20 lutego 2014 ; oddajcie mi moją grzywkę*

Może na tą 'rocznice' znowu obetnę sobie grzywkę na prosto?! Hmm? Teraz ta grzywka odrosła i mam ją do brody mniej więcej, trochę szkoda by było bo znalazłam nowy sposób na wygodne noszenie włosów tak żeby mi nie przeszkadzały, ale odrobina 'szaleństwa' nikomu jeszcze nie zaszkodziła. 

Grzywka na prosto i może jeszcze włosy do ramion do tego? 
'Trudne Sprawy'
WRONKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz